Sunday, March 2, 2008


Danes sem pisala posvetilo ljubi prijateljici, ki jutri praznuje. In želela sem ji pripisati prav posebno pesem. Takoj sem vedela čigavo. Pesem prečudovite pokojne Mile Kačič.
In sem brala... Po parih tednih. Ponavadi sem si prebrala vsaj 1 pesem dnevno.
Nekaj se je prestavilo v meni. Kar pisati sem začela. Verzi so eksistenca. In bom pisala.

Ko mi bo zapasalo, bom pisala. In ko bo matura le še spomin, takrat pa objavim svoje že nastale in mogoče še nastale pravljice. Kot pravi minus:nula, ko si v krizi, se loti novih projektov.

Ko orje čas

Slišiš
da čas
ne orje
le po gubah
Vidiš
da zatika se
v vsako pot
kjer rad
bi se ustavil
in ko se pustiš
ko jokaš
ko se raniš
Ko počneš
vse tisto
kar nikoli
nisi zmogel...

Pa še malo glasbe:


14 comments:

Anonymous said...

...slišim,

kako čas orje vsako misel da nova zazori,
slišim kako čas stoka vsak trenutek,
da novega rodi,
slišim kako čas tik taka v večnost...

Kobilica

neikka said...

Drago dekle, drzi se.

V mislih s teboj. Lepo bodi.

aleks said...

lepo, mocno :)

ja, drzi se, kot je rekla Neikka,
a.

Ana said...

pucca, komu je bilo to namenjeno? :)

ker mam tudi js 3.3. rojstni dan, in post je bil napisan 2.3.? :)

hehe, nakljucja?

kako si drugace?

VILINČEK said...

Zelo lepo voščilo Puca. Upam, da se mi držiš in da gladko vse teče pri tebi.

Objem vse najlepše ti želim. :))

Iz Mavrice Stkana said...

Večkrat pokukam na tvojo stran, pa ti tokrat pustim tudi en dotik.

Objem :)

VILINČEK said...

Po dolgem času se te znova dotikam. Še vedno, je ta stran zanimiva zame, čeprav vem, da si v učenju... vse uspešno opravi. Ko se ti bo pa umirlo življenje, pa znova spiši kakšno lepo pesem.
Name si naredila zelo velik pečat s svojo poezijo. Še posebno z melodijo, pa čeprav ni bila tvoja poezija pisana v rimah.

Objem od Vilinčka :)

Anonymous said...

Vse dobro pri študiju <3 vvooodnarka !

Anonymous said...

samo pozdravljam te...
često mislim nate... in stiskam pesti...

Lenkica said...

Hei beib!
Kako kaj matura?Laufa?
Fino bodi...:) Pogrešam tvojo poezijo namreč zato pišem:)

aleks said...
This comment has been removed by the author.
aleks said...

drzim pesti, da gre vse po nacrtih in zeljah :)

Anonymous said...

Naj gre vse po načrtih!

Svetloba

Anonymous said...

zelo intiresno, hvala