Thursday, February 21, 2008


Kotne funkcije
Palatalizacija
Gerund
Frustracijska toleranca
Final Satz

Ja, to so verzi moje vsakdanje pesmi... Matura verzi.
Ne vem, mogoče se čudno zdi, zakaj vse tako stresno, zakaj tako strašno. A je. Definitivno je.

Nikoli si ne bi mislila, da bo obdobje 4. letnika tako živcepično. Da bom trepetala. Da bom jokala. In da 2 tedna pred vpisom na fakulteto, ne bom več vedela kam. Jaz, vedno prepričana v študij slovenščine...
In da sem sedaj izbrala drugačen študij. Pot me je naključno (res tako zelo noroo hollywoodsko naključno) zanesla na informativni dan druge smeri. In v nov dan prestopila nevedoč kako, nevedoč kam.Na študij, v katerega sem verjela celo OŠ. Na študij, kjer se bom potila za ušive točke, v tista malomarna bitjeca, za katera se nisem nameravala tako sekirati.
A na žalost se bom. In bojazen, da mi spodleti, da mi ena ocena narekuje usodo. Ta bojazen...
In ja, do konca mature najbrž ne pišem. Zaenkrat so v moji infrastrukturi metafore zablokirane. In ja, žalostna sem.

Pa srečno!

10 comments:

Anonymous said...

...vsakdo mora tole dati skozi. V tem obdobju, ki je včasih iskanje cilja, ne glede na pot, človeka prime žalost. Kot bi hodil po Luni in ne veš za katerim kraterjem je cilj.
Pomaga osvoboditev na način.... zaupam vase, VEM KDO SEM, in vem kam grem............. ne glede na vse.
Kar se tiče pa absorbiranja materije učenih glav pa en nasvet...
tudi oni so bili včasih malo izgubljeni....in negotovi...

Vso srečo .... Monroe

VILINČEK said...

Tudi iz moje strani dobiš vzpodbudo. Razumem te, ker ti je sedaj ukraden en drug del sveta, ki si ga imela rada. Istočasno, pa si zelo napeta, zaradi vsega, kar je pred tabo. Kobilica ti je zelo dobro napisal. Samo verjemi vase. In vse kar boš počela, ne z odporom, to ti bo prineslo še več težav. Najdi nek zagonj in veselje, najdi nek sistem zase, da ti bo vse olajšano.

objem od Vilinčka!

Lenkica said...

Ne obupaj, Monroe! Ne, ne, ne!
Sploh pa ne panicari..Konec bo itak da dober ne glede na to kakšen bo.Na koncu ko se bo vsaka mišica tvojega telesa sprostila se boš smejala.Sam ne pusti se.
Naj ti povem, da so se mi začele počitnice, jaz pa sem zbolela saj sem probremenjena z vsemi dejavnostmi in potem zakonec še šola. Ne stori si še ti tega. Prosim poišči srednjo, spontano pot.

Anonymous said...

Dekle,
nikar no. Med učenjem si vzemi čas za tisto, kar je najbolj v tebi. Daj. Vse bo tako kot mora biti. Matura bo nazadnje samo en lep spomin:))))) Vrjem meni.

Oglašaj se še na tvojem blogu. Jaz te bom čakala, pesnica mlada.

Vse vse dobro in ... piši. Ker znaš prodreti v bistvo.

Svetloba

neikka said...

Na to strasno maturo bo le se spomin, kot pravi Svetloba in prava stiska se bo pricela, verjemi, ko bos imela ze diplomo, pa morda ne bos vedela, kam, kako...
faks zamenjas, pa je, prava figa.
ne pusti si dati plombe na mozgane, pa si zmagala.

utripaj misel
v kletki casa si ne daj
nadeti uzde

Pogumno in vse je relativno, vse!
Lbn

aleks said...

vsekakor ne izgubi poguma :)

drži se,
a.

Anonymous said...

Pucca, naj se oglasim jaz, ki sem se približno tako počutila v tvojih preizkušnjah -- pa lahko rečem, da na srečo vse mine in poslušaj Svetlobo, za premor mora biti tudi blog in ustvarjanje -- to ja potrebuješ -- sicer pa karkoli se zgodi, se zgodi z dobrim namenom in iz vsega potegni dobro -- to je vedno mogoče --- tudi z Neikko se strinjam, pa zamenjaš faks, pa kaj....
Mislim nate!!! Držim pesti!!! Imej se rada!!!
Ma k' tale blog ne dovoljuje slikic!!!? :))) (((((((hug)))))))
OdseviNebA

Anonymous said...

Prebila si se do 4 letnika. Vidiš, da je to tvoj dosežek vskaga dne. Pila sem kavo, da sem se zvečer učila v jutro. Zadnji dan sem jokala, ker me je preganjal občutek, da je vse prazno. Pred testi sem se naspala kolikor mi je dopuščalo vznemirjanje in vzele od nekod so se preganjavice, ki so bile en sam strah.

Naredila boš. Morda te lahko celo naklučja, ki so ti pozitivno naklonjena poskrbela, da boš šla na drugi faks.

Srečno in drži se ti želim vvooodnarka !

Nikolina said...

Šlo bo mimo.

Anonymous said...

kar sem iskal, hvala