Monday, January 21, 2008


In po novem...

Se na cesti umikajte tudi meni.

10 comments:

VILINČEK said...

Čestitam Pucca. Pridna si. Šola, matura, izpit za avto, poezija in najbrž še kakšne druge obveze.

Naj ti ta izpit srečno služi. A imaš že avto? Vozi, kar vozi. In če ti bo že kdo mahal, grozil, morda celo preklinjal, ker si ga kaj pofiksala. Se mu sladko in prijazno nasmej. Šarmantno in prikupno. :)))
Najbrž so tudi te sestavine v tebi. Vsaj jaz te nekako tako doživljam. :)))

objem in vso srečo :)))

Anonymous said...

Cestitam tudi jaz! Srecno vozi skozi zivljenje in po cesti.

O, n,

Anonymous said...

ČESTITKEEEEE,....hehehe,..varno vožnjo

Lenkica said...

AAAAAAAA:)Čestitke tudi iz moje strani:))

Pucca said...

hvalaaaaaaaa :) danes sem dobila tudi vozniško in že prvič peljala mami :)))

Anonymous said...

Hoj, mlada moja!!!
ČESTITKE ZA OPRAVLJEN IZPIT! Sedaj si postala bolj neodvisna in še eno breme ti je pdlo z ramen! Samo, da boš pazila na cesti, sej veš,kašni norci vozjo okol...in, kdaj boš pa mene pelala?;)Btw- v petek gremo ven ne glede na vse ( in to brez avta- sm že zrihtala prevoz)! Je treba proslavit,ane?
Lupčka!
P.S.: Upam, da se ne bova srečale kje na cesti :D To bi bla pa res dvojna katastrofa :D Pa hvala za komentarje na mojmu spaceu!

Anonymous said...

Čestitam, čestitam. Kar lepo po predpisih.

Svetloba

aleks said...

moj prvi inštruktor za volanom je zmiri rekel, ladies first ;)

varno vozi,
a.

VILINČEK said...

Najbrž že stara šoferka... nekaj dni :)

Lep vikend ti želim Puca.

Objem od vilinčka :)

Anonymous said...

Čestitke tudi od mene :D , vvooodnarka