Tuesday, April 10, 2007


Hmmm...

Ravno slonim ob mizi in gledam skozi okno. Na videz tako popoln dan, ki pa me na žalost ni skril v svoje kremplje. Vse se je začelo že zjutraj, ko sem vstala z občutkom, da me je nekdo na vsak del krhkega telesa obtežil s tonami nečesa neznansko težkega in neprijetnega. Iz principa sem pogledala, da nisem mogoče vstala z levo nogo, ampak je izgledalo vse OK. Vse se je nadaljevalo v šoli. Moji najljubši predmeti so se vlekli kot inštrukcije v peklu, kavico med prosto uro sem spila na ex, besede pa so obnemele, nekako jih nisem znala spravit iz ust.

Počutim se neznansko izčrpano. In to me utesnjuje. Spomnila sem se na stran, ki sem jo enkrat našla na spletu, o našem bioritmu. Izračuna sploh ne bom komentirala, mogoče pa vse ni tako naključje...
(če koga firbec 'matra': http://www.facade.com/biorhythm/ )


Poslavljam se ob upanju na boljše počutje.



9 comments:

Aljo said...

Kje si snela ta butast "test" :D

jao, hehe

no ja, glej kaj moreš naredit:
ko prideš iz šole pojdi na sprehod, nato pa na klepet s fredndi, na kakšno teraso od najljubšga lokala

dones sprobal, pomaga!

Pucca said...

:) ja sm hotla it tečt pa sem potem sprehod naredila.

sem šla tudi s kolegicami po sončku na pijačko. za trenutek je blo boljš, potem pa spet isto.

zdej lahko upam samo na boljši dan :)

(ni butast test:P)

Aljo said...

ne se kregat :D (o testu)

jutr bo boljš ;)

Pucca said...

ja... sm večna optimistka :D

(...najbrž...) :D

Anonymous said...

Včasih pridejo tudi "butasti" dnevi, kot jim pravim, ko nič ne velja in nič ne šteje...
Imajo pa eno nepojemljivo veličino - minejo, kot piš, kot so prišli...

Vse dobro, želim ti danes že nekoliko boljši dan, do vrhunca...

Objem, Lucija

Anonymous said...

Pucca, morda pa je zgolj pomladanska izcrpanost, prevec naporov in je cisto normalno, da si utrujena.

prisluhni telesu in se odpocij.

Telo vedno odreagira nam v prid, ce mu znamo prisluhniti.

Objem, neikka.

Anonymous said...

Pomladna utrujenost, saj bo minila. Enkrat sem brala, da smo si največkrt sami krivi zanjo, ker se ji nekako tudi duševno in miselno prepustimo. Skušaj se dvigniti iz tal in bodi močna, ujemi utrip življenja, polni se z lepimi rečmi.

Lep sončen pozdrav na tvojo stran.

Vilinček!

Pucca said...

Je minilo, je :)

Sem danes kot prerojena. Po šoli me je razvedril sonček v mestu, zvečer pa sm šla tečt. Tako da... Sem naredila nekaj zase :)

Hvala vsem.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.