Wednesday, May 23, 2007


Pristanek na tleh

Danes
si odtrgala
bom krilca,
danes jaz
na zemlji bom
pristala,
se sprehajala
med žitnim klasjem,
na zlatih poljanah
bom danes
kričala.

Po mestu
bom hodila,
solze
namesto cekinov
v vodnjak
bom zlila,
danes
po prazni cesti
kričala.

Se v morje bom
spustila,
zakladov ne iskala,
le na dnu
pustila
bom danes
vse spomine.
Po travnikih bom
tekla,
se v cvetje
zakadila,
se ulegla
bom v zelenje,
danes
v nebo kričala.

Vrnila se bom
k tebi,
z ognjem
te stopila,
prepozno je,
predragi,
ti na uho bom zavpila.

Bom tavala
po svetu,
se v času
bom lovila,
bom bogu
zakričala,
naj vrne mi že krila.

9 comments:

Anonymous said...

Moja vrnitev in moj pristanek nista bila tako zelo huda, se mi zdi...

Sicer pa... izražena bolečina v bolečini... Tako jo čutim.

Naredi si lep dan. Objem, Lucija

Anonymous said...

In bogovi ti bodo vrnili krila, da boš poletela višje kot kdaj koli!

Anonymous said...

Lepa pesem, čeprav je iz nje čutiti bolečino.

Tudi jaz ti želim, da vzletiš visoko, visoko. In mislim, da tvoja krilca niso izginila, ker je to dar, ki je bil že vrojen vate. Še vedno plahutaš z njimi...še vedno...

Lep dan ti želim! :)

DROBTINICE SVETLOBE said...

Prelepa pesem, Pucca.
Ker sem jo že prebrala sinoči, sem pozabila komentirati.

:)))))

Objem, neikka.

Pucca said...

Hvala za komentarje. Jst pa se letim utapljat v številke. Jutri pišemo matematiko. Upam, da bo pozitivno. preveč so lepi dnevi, da bi jih zamujala zaradi glupih številk.

Aljo said...

"bog je mrtev in mi smo ga ubili!"
(največji vseh časov: Nietzsche)

le sama si povrni krila
vem, da ti bo uspelo!

lepa poezija, lepe pozdrave

Anonymous said...

Obiskala sem te, da ti zaželim lep vikend. In držim pesti "Matematika" Saj bo! :)

Anonymous said...

Pucca,
pri neikki sem ...

Tam sem se peljala
z vlakom, dolgo
nisem izstopila.

Tu sem s kriki
poletela s teboj.
IMAŠ krila.

Tudi kriki so krila ...
In matematika je za teboj, upam, da uspešno.
Naj bodo krila še močnejša, naj kljubujejo tudi kakšni obetani nevihti! Pozdrav, glasen, v zdaj in tudi za ves čas mojega molka.

Alenka

Pucca said...

hvala za vse, ki mislite name... :)))

no ja, matematika ni šla, ampak na to sem že navajena. počakajmo na rezultate, upam da bo glih 50% in ne bom mela komplikacij. sicer pa se tolažim s tem, da imam ostale letos pozitivne in že nekako bo :)))

"V vsaki zmagi je poraz, v vsakem porazu zmaga. Vztrajni zmagujejo."