Tuesday, May 29, 2007


Razbite sanje

Razbita ogledala
ob mojem telesu,
razblinjene sanje,
ki gledajo me.
Šumi neznosni,
ki jih ne prenesem,
spokojna tišina
ne išče me.

Sovražim ta veter,
razpiha možgane,
le ubog sem poet,
ko sanjajo me.
Mi siva je senca
ukradla besede
in krokar je črn
odnesel mi dih.

Razbite so duše
ob mojem telesu,
le mrke osebe,
ki gledajo me.
Šumi neznosni,
ki jih ne prenesem,
spokojna tišina
ne išče me.

Sovražim ljudi,
ki hodijo mimo,
le mrtva sem duša,
ko buljijo me.
Deroča mi reka
odnesla je pesmi,
so padle v prepad
vse moje strasti.


5 comments:

Pucca said...

Te dni sem malce odsotna. Se opravičujem za zamude obiskov. Šola je kriva :(

Se kmalu oglasim. Hvala za razumevanje :))))

Anonymous said...

Vidim, da ti šola jemlje tisto veselje, a kljub vsemu se še najde trenutek, ko lahko iz tebe zadiha pesem.
Znova zanimiva pesem, ki je v temnejših tonih, a močno čustveno obarvana.

Dobra pesnica si!

DROBTINICE SVETLOBE said...

Krasna, krasna, krasna pesem:))))

Take, iskrene, kriki duše se me dotaknejo na poseben način.

Čestitam za poosebitve, pesem je prava sinestezija.

Bodi dobro, neikka.

Aljo said...

meni tudi šola jemlje veselje... pa še kaj drugega


drugeče je pa močna poezija :)

čau

Anonymous said...

Strasti so mogoče res padle v prepad, ampak iz pesmi veje sila, ki jih lahko v hipu prebudi, da se razlijejo čez robove kot slap.

lpm