Sunday, August 5, 2007


vem,
da si nekje tam,
res blizu,
da nekje tam
sanjaš me.

14 comments:

Anonymous said...

Kako globoka vera!

Modrost življenja - vztrajaj v tej veri... Nekje sanja o tebi, res je, čisto prava in zaresna duša...

Prisrčno, Lucija

Anonymous said...

Pucca. Lepo.
Sanje nekoga so ujele tvoj obraz.
Sanje nekoga zibajo tvojo dušo!
Sanjaj!

Anonymous said...

Sanjam Te v Pesmi Srca.

Pucca said...

ooo, prelepi komentarji, hvala :)

lcuija: pozdravček k tebi

odsevi neba: hvala za krasno dopolnitev :)

svetloba: iiii :)

Unknown said...

Če ne drugje, se vidimo in srečamo v sanjah in včasih je to edino mesto, kjer smo lahko zares skupaj (Čivka) :)

snow said...

končno te sedaj lahko tudi jaz komentiram,hehe,hvala za obisk,imaš zelo lepe pesmi,se beremo

Anonymous said...

Kratka, a globoka pesem. Kar ohrani to vero v sebi.

Objem od Vilinčka!

aleks said...

pesem kot regratova lučka...

Pucca said...

hvala za obisk, prijatelji :)

veliko sončka vam pošilja Pucca

Ana said...

v taksni kratkosti, toliko stvari poves. in se razgalis prav do tiste prave mere, ki ti pusti razmisljat.
ze ko mi poste pises, vedno poves konkretno, brez obotavljanja ali dolgovezenja. res lepo, pucca.
kaj pocnes drugace v teh soncnih dneh? meni jemljeno navdih za pisanje, ker mi ne pustijo, da bi razmisljala.. ;) lepo, ane?

bodi pridna.

papa

Lkjtra@ said...

popravim si vzglavnik,
močno stisnem peluša.
zamižim v noč.
vidim naju,
kako se sprehajva...
vem, da misliva isto.


nekaj malega zate;) hehe
pa še en veeeelik nasmeh :D

papa:)

Pucca said...

ana: hvala. vedno me prijetno presenetiš :)

dekle dežja: oh, kako lepo :)

polona said...

ja... nič več in nič manj... super!

Pucca said...

hvala, polona. bodi lepo :)