Tuesday, September 4, 2007



trpko se sklanjam
metulja na ustnicah
spet izmaličim

8 comments:

Anonymous said...

Enkratna fotografija. In zelo dobro si jo povezala v haiku.

vvooodnarka said...

tako lepa slikca, da bi si jo sposodila.

Poljub metulja,
občutljiva krilca,
nežno dekletce.

Lepo te pozdravljam, vvooodnarka

vvooodnarka said...

Začuti...

Začuti,
krhko ranljivost metuljevega pristanka,
začuti nežni poljubček dekletca,
a ne slutiva možnost,
bolečega dotika,
ko najina krhkost,
bi popustila.


Sem se morala vrnit. Še en pozdravček,vvooodnarka

aleks said...

trpko, a ubrano...

Anonymous said...

dobra slikica

Pucca said...

ja, je slikca kar luštna :) moram se pohvalit. naključno sem jo izbrskala na internetu.

lep večer vsem, vas obiščem ob prvem prostem trenutku.

Anonymous said...

Lep pozdravček, Pucca.

Sem na obisku pri tebi, postregla sem si s kofetkom, se sprehajam med verzi...

Lepo mi je.

Naj bo tudi tebi, Lucija

Pucca said...

lucija, kar postreži si. verzi so kot rogljiček pri kavici, hehe :))))