Friday, October 5, 2007


Nekje sredi puščave z Neikko in Neikkom

MI lahko verjamete, da sem v dobri uri časa prešibala Maroko, Alžirijo, Libijo, Tunizijo in Egipt? In da nisem spustila niti Arabskega polotoka?

Da sem se počutila kot deklica nekje sredi puščavskih dun, z nogami zakopanimi v nežen pesek. In da mi je poleg vsega še sapica nosila najlepše besede speve ljubezni. Ne verjamete? Da nakladam? Oh, to pa ne.

Nedaleč stran, nekje v zavetju Grosuplja sem bila priča rojstvu nove zbirke Dragice Novak Štokelj in Nika Brumna. Branje pesmi me je odneslo nekam daleč stran, kamor me samo lepa beseda lahko. In že sem zaplavala. Moja duša se tako odzove na tako dobre pesmi, kot so bile včeraj njune.

In smo povečerjali verze... skupaj. Jaz, moja prijateljica, mnogo obiskovalcev in naši dragi bloggerji. Ja, spoznala sem Alenko, Nika, Matjaža, Matevža in Lucijo. Dragico pa poznam že od prej, ko me je učila slovenščino. Narisati obraze tem virtualnim prijateljem, je bilo čudovito.

In skupaj smo potovali po verzih... Potepinci kot Neikka... Potepinci kot zrnca peska...

6 comments:

Anonymous said...

Bilo je res doživetje. Ko smo si nekateri narisali obraze..., ko smo se polni vsega, z roko v roki z neikko in neikkom sprehodili po puščavskih dunah...

... se zagledali v daljavo in se potopili vase...

... plavali s tokom v večeru poezije...

Tudi tebe je bilo lepo spoznati, čeprav le za hip ujeti poteze obraza...

Še bodo priložnosti... Poezija združuje generacije, kar je nekaj najlepšega...

In lepo zabeležen utrinek druženja...

Naredi si lep vikend. Srečno.

Anonymous said...

Pucca. prelepa hvala...

z neikkom sva bila ves dan okrog, po promocijah in na raiju...z zamudo prebiram in topla hvala.

neikka

polona said...

oh... z vašimi zapii se skoraj počutim, kot bi bila zraven.
morda ob naslednji priložnosti...

Anonymous said...

Lepo, Pucca,
da si tudi ti objavila ta zapis.
Pohvala dijakinje svoji profesorici (ki si mi jo povedala tudi na prireditvi) ima še posebej iskren pomen in vrednost!

Vesela sem, da sem spoznala tebe in tvojo prijateljico! Srečno ob prostih dneh, v šoli! Bom ponovila za Neikko: Piši, deklica, piši!

Prisrčen pozdrav,

Al

VILINČEK said...

Mi je žal, da ni šlo. A upam, da se drugič vidimo in srečamo.

Vidim, da je bilo neponovljivo doživetje.

Pucca said...

sej bo še veliko priložnosti :)))