Saturday, October 6, 2007




Pot

Sprehodi me
pot
prek Mure
vse do Save
sprehodi me
pot
kjer presiha pod nogami
sprehodi me
pot
po Srečkovem Tomaju.

Išči me
pot
na sveti gori armenski
išči me
pot
v iranskem Isfahanu
išči me
iščoča
rojenega Hafisa
išči me
pojoča
pod arabskimi oboki.

Ujemi me
pot
ko v sari sem odeta
ujemi me
prek Nepala
ujemi me
prek Tibeta
ujemi me
pot
pod strehami neba.

Nosi me
pot
med koralnimi grebeni
nosi me
pot
spoteno v Dolino smrti
nosi me
pot
da spogledujem se s tangom
nosi me
nosi
v črno Afriko.

In vračaj me
pot
z okusom po potici
in vračaj se
pot
saj pogrešam te že.

13 comments:

polona said...

kako lepo!
povsod je lepo, doma je najlepše :)

Anonymous said...

"In vračaj me pot z okusom po potici ..."
Res lepo!

Prav tako se počutim že po približno petih dneh tujine. Že dolgo nisem bila nikjer izven meja (razen na morju) in si želim malo pobegniti. A kaj, ko sem le jaz upokojena, mož pa preveč zaposlen, da bi se potepal.

Lep večer ti želim in naj ti jutrišnje sonce posveti na kakšno novo pot!

Al

Anonymous said...

Nosi me
pot
med koralnimi grebeni

...

In vračaj me
pot
z okusom po potici
in vračaj se
pot
saj pogrešam te že.

Prelepo si jo ujela, deklica... Sploh ta potica, tako tipično slovenska... Všeč mi je...

DROBTINICE SVETLOBE said...

Nosi me pot
kot me sonce nosi
kot luna razvaja
ko me nosi
ljubezen
ki v srcu
zaraja...

Draga monroe, kako lepe in originalne verze si nanizala.

LEPOO!!!!

objem, neikka

vvooodnarka said...

Čudovito, lepo je potovati, in lepo se je vrniti domov. Potička, ki obudi spomine in domotožje...

Noč, noč :)))) vvooodnarka

Lenkica said...

Uh, zdjle sm bla pa povsod.Hvala za popotovanje :)

Anonymous said...

Pot vodi skozi eksotično razklanost človeka, med hotenje, da bi odšel, in željo, da bi se vrnil. Čudovit je ritem menjave med odhajanjem in prihajanjem, in z zarotitvenim besedami si poudarila pomen tiste poti, ki te vedno privede v svet lepote.

LpM

VILINČEK said...

V tej popotniški pesmici pa odmeva svoboda...večni popotnik v katerem buhti raziskovalni duh in želja da bi ujela vase čim več, kar nam nudi življenje. A istočasno se vedno rada vračaš v svoj topel dom.

Zelo lepo!

Objem in krasno nedeljo ti želim!

Pucca said...

oo, kako kaj?

jaz že cel dan zabijam pred knjigo za matematiko, mi je kar malo hudo, ker zamujam zadnji sonček... grr... koga briga, kaj je kombinatorika :(

hvala za takšne poglobitve in interpretacije. me veseli, da vam je pesem všeč.

objem za vse

Gregs said...

Hvala za tvojo poezijo.

Čudovita pot, povsem svetovljanska.

Neizbežna asociacija na Zaplotnikovo Pot. Zares - pomembna je pot in manj cilj kot tak.

Have fun!

Anonymous said...

Kako že... vse poti peljejo v Rim sicer pa cilj ni važen, važna je pot in njene vmesne postaje :)

Anonymous said...

Sestrica sonca, pleši po poteh življenja. Ljubi.

Matematko pa vrž čez okn. (na uho: men je ratal gimnazijo narest skor brez matematke, no skor, na faksu je blo pa ... Pesem - sočustvujem s tabo) Pa še: ti se kar svoje tvarine drži - besed.

(Matematka, kdo jo je izumu)

Svetloba

Pucca said...

haha, svetloba, res nisem edina :)))

se pa tolažim s tem, da je na faxu itak nimam. je pa treba prej še maturo narest :S

vsem objemček