Tuesday, June 5, 2007

"Beseda sreča je dobila v našem času prekomeren pomen. Poznamo stoletja, ko je bila neznana. Ni sodila k življenju. Berite kitajsko književnost najboljših obdobij pa indijsko in grško. Namesto čustvenosti, v kateri korenini beseda sreča, so iskali stalno, visoko človečnost. Tam, kjer je ni, se pričenjajo krize, zamenjave s čustvenostjo, romantika in neumno nadomestilo z iskanjem sreče."

Citat iz knjige Nebesa ne poznajo izbrancev, avtorja E.M.Remarqua, ki sem jo danes prebrala do konca. In ta del sem mi je usedel v misli. Ker se skozi celotno zgodbo prepleta in zgodbo avtor tudi zaključi z dejstvom o sreči, ki se poveže z usodo protagonistke. Prepletanje metaforike, modrosti, filozofije in dogajanja me je nadelo s posebnim občutkom.

7 comments:

DROBTINICE SVETLOBE said...

In ko boš našla svojo definicijo sreče in njene osmislitve( zgolj TVOJE!)boš pričela tudi na poseben način zoreti in se učiti.

:))))
Sreča je povezana z modrostjo v nas, pucca.

Fajn bodi in imej lep dan. neikka

Pucca said...

Neikka, zelo lepo povedano. Si bom zapomnila :)

Anonymous said...

Sreča v vseh majhnih radostih, videti jo, doživeti jo - sanje vsakogar in vseh...

a za mlado dekle, s tolikšno širino kot je tvoja - ni bojazni...

že zdaj si svoje sreče kovač in samo ščepec modrosti še prideneš...

Srečno s srečo, Lucija

P.S. Ta roza popestritev se kar poda dušici, ki opravlja s tem domovanjem... Nice!

Pucca said...

Hehe. Vse, kar je rozasto, bi imela. Zato je včasih roza barva moja šibkost :)))))))

Anonymous said...

ravno zdaj od E.M.Remarqua: Na vzhodu nič novega, do istega avtorja :)

mi dopade.

sicer pa se mi tovrstni citati ne dopadejo najbolj. ne vem zakaj

mapa Remarque zelo dober slog pisanja.

lp

Pucca said...

Misliš - Na zahodu nič novega

Sem prebrala, ja. Ampak je tale boljša.

Unknown said...

Le tisti,ki ima svoj čustveni svet pod kontrolo ima pogoje za trajno srečo.Tu so imeli stari narodi popolnoma prav,podobno trde še danes budisti.
Zahod je v zadnjeih desetlij popolnoma skreni s te(h) poti,zato je (ne)sreče vedno več.
Kakor je vedno več prodajalcev sreče.Torej sreča postaja tržna kategorija.
CES.Pravico do (vsaj navidezne)sreče(ker to še ne implicira svobode)si moraš kupovati,plačevati,seveda ostane vedno nedovršeno dejanje.
Čisto preprosto,kar seveda ne pomeni,da bi naj bil čustveno hladen ali neodziven.
Imeti,videti življenjske muke v pravi perspektivi.

Happines is a matter of perspective.