Thursday, June 28, 2007

Mojih 7

Ena: sem modelirka, ki oblikuje čisto svoja stališča
Imam določena mnenja od katerih ne odstopam, ki jih ne pustim dušiti v komerciali ozkogledih stališč. Ne!

Dva: sem krojaček, ki si šiva sanje
In sanje so tisto, kar rabim. Uteha, ki jo prikrojiš, ki ji prišiješ gumb, zožiš, skrajšaš, razširiš, podaljšaš.

Tri: ko se ne lovim, ustvarjam, sem nomad umetnosti
Sučem pero, premikam čopič, gnetem glino. Ko je sonček, nizam perle, ko lije dež, uporabim vodene barvice, ko je noč blizu, včasih tudi fotografiram. Samo amatersko, a vseeno.

Štiri: knjigožerka, ki ljubi vonj starih knjižnic
Branje je četrta dimenzija, ki je arhitekti ne bodo odkrili.

Pet: večno v oguljenih šolskih klopeh, nepoboljšljiva inspiratorka
Ker se celo življenje učimo in ker se rada učim. Od soljudi, trenutkov, dogodkov in fantazij.
Jemljem in dajem. Vedno. Feedback je pomemben. Tako v življenju kot v umetnosti.

Šest: izpljunil me je daljni planet
Pahnjena na planet Zemljo, zato tudi drugačna. Ne vesoljska, zgolj drugačna.

Sedem: deklina, ki je baje kratkovidna, a vse prej kot to
Za gledanje televizije so mi predpisali očala za daljnovidnost, za dušo in srce pa baje še ne.

mojih 7 potunkanih:
kobilica, neikka, aljo, lucija07, vilinček, matjaž, matejca

10 comments:

DROBTINICE SVETLOBE said...

Pravkar sem pisala aljažu komentar in zagledam nekaj o tunkanju, skoraj me je kap:)))))

To sem videla pri voodnarki, ki je vzela smetno resno, ti si bolj duhovita , hehe.

aljaž, predlagam, da midva odgovoriva same neumnosti, hehe:))))))

joj, Pucca, joj!

Pozdrav, neikka.

Aljo said...

zdaj dojemam :D haha

bojo neumnosti ja :P

ne nizam perl hahaaha

Pucca said...

aljo, priznaj, kolk časa si rabil, da si dojel? :D:D:D

Anonymous said...

Kot pravi neikka, si duhovita, ja. Nekako sem imela v glavi, da je to za vas mlade. Šele ko si me direktno podžgala, sem pogledala kaj se gredo drugi. Jao meni.

Pokorno javljam, naloga opravljena!

Pucca said...

Lucija, ti se ena pridna punčka :))) naj vama bo v zgled, neikka in aljo :P

Anonymous said...

Pucca, napisal ti bom sedem meni lastnih simbolov, ker si me tako prijazno povabila v igro. Samo tebi!
Potunkal pa ne bom nikogar, ker sem med gruntanjem skoraj utonil :-)
(Nikoli nisem bil nadarjen za domače naloge na določeno temo.)

Torej mojih sedem simbolnih sestavin:

1. Jaz, mali otrok.
2. Nemirna žival.
3. Prijazni trinog.
4. Žejna puščava.
5. Mlin na veter.
6. Žepno sonce.
7. Sled v neznano.

lpm

Anonymous said...

hej, tak zvezdni opis sebe si naredila /veš, jaz včasih kr padem not v kakšne banjice, polne tople vode lepot/.. pri tebi sem prav uživala. hvala ti.
in: pahnjena na planet Zemlja.. aneda, da je včasih pahnjenost bogata.. tu mi je slišalo na tisto lebdeče poplesavanje rahlih peresc ali pa jesenskih listov, ki jih toplota v vetru počasih položi na točno določeno mesto..
bodi lepo.

Pucca said...

ooo, matjaž, kok bom pa sedaj važna :D ej hvala, res dobro si napisal.

mah, iii, oglasila si se. a ti je všeč? oh, hvala, meni tudi tvoje, da veš. itak si pa ti kobilico potunkala, on pa mene :D

lep pozdravček.

Anonymous said...

Tvojih sedem. Duhovito in zanimivo pisanje... A moram ti nekaj povedati...da si že tretja, ki me je potunkala. Torej sem potunkana na kubik :)))

Pucca said...

Vidiš, dejstvo je , da se pa sedaj nimaš za izmaknit :))))
Haha.