Thursday, June 28, 2007


Kjer bedim

Požiram
gosto slino,
mi trdo drsi po grlu,
še daleč je dan.
Kot mentol
me zapeče v jezik,
okus krvi
začinjen s strahom.
Je to nov kraj,
kjer bedim?

Brišem
potne roke,
kot slapovi iznad čela,
kaplje lastne sodbe.
Kot srh
mi vstopi v žilo,
kot solze
čakajo propad.
Je to nov kraj,
kjer bedim?

Begam
z očmi po temi,
ko noč smrdi po ribah,
bo zadnja tu večerja?
Kot greh
je vsak utrinek,
kot sodba
je peklenska luna.
Je to nov kraj,
kjer bedim?

Izginja
moja senca,
presiha
gosta slina,
odpihne
kratke dihe,
v kraju, kjer bedim.

6 comments:

Aljo said...

zelo pecizno izražaš čustva, zelo lepo

Pucca said...

jst pišem take, ti pa haikuje. je čudno to poletje :D

Anonymous said...

Prelepo.
In res je čudno poletje...

Nočko, Lucija

Pucca said...

Lucija, a ti tudi tako misliš?

Današnje jutro je spet nekam oblačno:(

Hvala za obisk in lep dan.

Anonymous said...

Izginja
moja senca,
presiha
gosta slina,
odpihne
kratke dihe,
v kraju, kjer bedim.
-------------------------

Vao. Temnejše ozadje...močno! Muze so bile na tvoji strani...v kakršni koli smeri pišeš.

Pucca said...

Vilinček, se ti zdi?

Je pa res malce temnejša... Za spremembo.