Sunday, July 29, 2007


Predaleč

Nagovarjam te,
dan,
da odneseš moj šepet mu,
da zapoješ na uho
mu mojo melodijo,
da iz misli mu prebereš
še nerojene stihe,
da s sapo mu poveš,
kako pogrešam ga.

Nagovarjam
ocean te,
da okopaš ga s poljubi,
da zaliješ z močnim tokom
na dnu potuhnjene strasti,
da razbereš mu z ustnic
ljubeče vse besede,
da z valovi mu poveš,
kako pogrešam ga.

Nagovarjam te,
zvezda,
da posvetiš mu na veke,
da zasipaš ga s srebrom
po dišeči nežni koži,
da ponoči mu pokažeš
ista se kot meni,
da z bliščem mu poveš,
kako pogrešam ga.

16 comments:

Lenkica said...

Kako lepa, hrepeneča, okopana v morju z novimi močmi...
Upam, da si se imela lepo:))
LP

aleks said...

lepo, pogrešajoče, hrepeneče, mehko, nežno...

lep večer,
a.

Pucca said...

hvala obema...

res je, v meni je še toliko na dan hotečega. pogrešanje je neznansko. še dobro, da lahko pišem.

objem za oba :)))

vvooodnarka said...

Pocukala me je tvoja pesmica;

Naj vonji hrepenenj,
prebodejo lupino,
naj iz nje cvet v beli svet,
brste zaljubljenosti prebudi,
si z datikom jutranjo roso posuši,
in pretopi v ljubezen.

Lep večeren pozdrav :) vvooodnarka

Pucca said...

opa, vodnarka, krasno dopolnilo, tako zelo sem ga vesela :)))

hvalaaaaa.

bodi lepo,
Pucca

Anonymous said...

Nagovarjam te,
dan,
da odneseš moj šepet mu,
da zapoješ na uho
mu mojo melodijo,...

Kako prisrčno hrepeneče...

Imej lep večer, Lucija

vvooodnarka said...

Pucca, vidiš kaj mi na večer dela navdih, sledi nadaljevanje;

Hrepenenje trka na vrata,
išče ključ ljubezni,
rožljanje odklepanja prebudi zaljubljenca,
zbujena,
sramežljivo zardita,
se naslednje jutro,
v objemu zbudita.

Zdaj pa upam, da me spanec bo ubogal :) ;) vvooodnarka

Pucca said...

ooo, vodnarka, to mi je v čast, da sem pustila s svojo pesmijo pečat na tebi. ti pa le piši :)))

Anonymous said...

Čudovita pesem, čeprav v njej zaznavam malo bolečine... a kljub vsemu bije v tebi tisti ponos.

In tako kot je napisal Aleks... Vedno si enkratna v svojih stvaritvah.

Lep začetek tedna ti želim :)

Pucca said...

zdravo, vilinček.

veš, ugaja, laska mi, če vam je všeč :) pa saj veš, kako to gre :)))

DROBTINICE SVETLOBE said...

Prelepi verzi hrepenenja, Pucca...


Objem v vroč dan!

neikka

Anonymous said...

o neikka, potepinka, lepo da si me obiskala :)))

polona said...

čudovito, pucca, nežno, polno hrepenenja...
lepo bodi!

Anonymous said...

Hvala, polona, bom poskusila :) in seveda, lepe želje tudi tebi.

Ana said...

Jokam...

srce je težko, stanje sedeče, potunkano.
pucca, hvala, čeprav boli.
imaš močno žilico za poezijo, tako tako posebno jo oviješ in zliješ. huuuuuuh.

poljub.

Pucca said...

oh, ana, pusti da se zjočem s tabo, sem enkrat napisala en haiku in ti ga sedajle napišem, le tebi, le tebi:

pišoče pero
le v pesnikovi roki
solze črnila

in ko pišemo, pišemo posledično tudi za druge. prav je tako. imamo se radi.