Monday, July 30, 2007


Tam, kjer sta Lolek in Bolek...

Tako se rinejo na plaži, da se koža dotika s kožo drugega prepotenega telesa, oba sta željna dopusta, plaže, morja, še več, želita si meter krat meter svojega prostora za posvinjano brisačko, a vesta, da realnost prednjači sanjam, da sta pač tam, vsak na svoji brisački, a tesno skupaj.

Umazana od peska, prilepljenega na preznojeno telo, se odločita za kopanje v morju, a se v prebijanju med gnečo otrok že petič premislita. Raje se poščijeta v vodo in odkorakata nazaj na brisačko, kjer sežeta v hladilno torbo po novo piksno piva. Potem pa bosta čez teden dni razlagala sodelavcem, hišniku in kuharici o počitnicah s privat plažo, bazenčkom in turkizno vodo. Realnost je sicer drugačna, a tako postavljata okvir svojim sanjam. V nedeljo pa spet v cerkev.

13 comments:

Anonymous said...

Dobro popisana dejanskost pohajkovanja po morjih sveta... Le redki so tisti, ki si naredijo dopuste dopustniške...

Ampak - sanjati pa ni greh, a ne? S cerkvijo ali pa brez nje...

Lepo in realno. Bodi dobro, Lucija

polona said...

še prevečkrat kruta realnost, ampak opisana na prisrčen, zabaven način.
zato pa hodim na dopust v septembru :)

Anonymous said...

Končno sem te dodala med priljubljene. Všeč mi je naslov tvojega bloga. Domišljija je potrebna za skoraj vsako stvar na tem svetu. Najbolj pa za ljubezen.

A si res 17? Vsaka čast, če si res.

Hvala, ker prihajaš k meni.

Svetloba

Anonymous said...

Lucija, polona, dober dan obema, upam da dežja ni preveč :) Sicer pa s postom nisem hotela nikakor terorizirati ljudi :D

Svetloba, ojla. kako?
Moje 17. leo se sicer izteka, konec avgusta bom že polnoletna, hehe.

vsem pošiljam objemčke z dežničkom,
Pucca

Lenkica said...

Kera huda.
To si se dobr spomnla.:)
Res si mi polepšala jutro...
Ti mala boš kmalu 18?
:)
Sem ti lahk fouš..:)
(Pol leta mam še lubi bog pol leta:) mejhna:))

Aljo said...

haha:D

evo našel sem čas, da preberem malo za nazaj :) super

p.s.: kdaj pa s katero agencijo greste na maturanca (pa kam)?

Anonymous said...

Pucca, ravnokar sem izvedela za tvoja leta :) Presenečna, zelo pozitivno presenečna.

Umetnost se ti je nasmehnila že v zibko. Vsa vrat so ti odprta.

Vaoooo... sploh ne vem kaj naj rečem.

Iz tebe se bo nekoč rodila velika pesnica. In s ponosom bom lahko rekla, da sem obiskovala eno Pucco in ona mene...

Objem od Vilinčka... ustvarjaj še naprej, v ritmih glasbe... Na način, ki ga le ti znaš :)

Pucca said...

punckica, hojla, 31. 8 bom 18, glih na maturancu. zate aljo pa podatek: na ios grem 25. 8 z agencijo mondial :D

vilinček, aaaaajoj... brez pretiravanja bi prosila:))) ker drugače bom rekla loleku in boleku, da prideta in te pojesta, hahaha :)))

Anonymous said...

ah škoda... jes delam pa za jupiter (fotkam) pa bom šou na Ios baje 21.8.

še nimam zagarantiranga odhoda, upam :D

Pucca said...

uf, to je bila prvotno naša destinacija, prek jupitra pa so potewm naše babe malo zafrklale. sicer pa je vseeno, na maturancu bomo :))

sam škoda, da nas ne boš fotkal ti :(( sam ej, mogoče se pa vidmo ane, ios je majhen!

Anonymous said...

ne ne.. tu bom napisala samo to, da imam v deželi Nikjerinnikoli en kamen, daleč naokoli mene n.i.k.o.g.a.r. in lahko sem brez kopalk. res pa je, da se zazrem v obzorje in stekleno mirno valovje že ob sedmih zjutraj, spokam okoli 10. ure in se ne vračam pred šesto popoldan.
tako. le počak, pucca.. zdaj pa grem k lavandi.

Pucca said...

mah, torej je tvoja strategija prava :) pa še najnevarnejšim uram se izogibaš :)))))

Anonymous said...

lolek in bolek sta tedva:
http://www.kickboxing-kutina.hr/images/lolek%20i%20bolek.jpg

to na sliki tvoji pa sta Češka mojstra. Daj prosim malo poguglaj preden kaj objaviš.