Wednesday, November 28, 2007




Telo mi mečkaj.
Le tako boš zaznal
težo svojih misli.

7 comments:

CalypsoFolie said...

ostra puščica, ki prebode srce.
in to kjer najbolj boli.
vsaj v moji trenutni situaciji.

fenomenalno!

Lkjtra@ said...

bistvo sveta. :)

DROBTINICE SVETLOBE said...

Pucca, presenetil me je ta tvoj haiku:)))

naj ti odgovorim z aforizmom:

Ko moški deflorira žensko, ji razdeviči telo.

Ko ženska deflorira moškega, mu razdeviči dušo.

lepo bodi.
o,n.

Lenkica said...

Ful je dobr.Jih ne maram ta mi je všeč:)

Anonymous said...

Ja, kaj naj rečem drugega kot ... pa saj ti je že Neikka dobro napisala. Bravo Neikka! Bravo Pucca! Bravo me ženske, a ne da?

VILINČEK said...

Močna misel, ki trga.

Objem na tvojo stran, lep vikend ti želim.

Pucca said...

oo, hvala.

neikka, izvrstno, hvala :)))


drugače sem pa bolj leteča, komaj čakam konec meseca, da se zadeve v šoli umirijo.

se opravičujem, ker premalo letim po blogih. nadoknadim.